Slankesuccesen ’Sense’ vandt i februar TV 2-programmet ’En kur der dur’ og har før programmet og efterfølgende været en bragende succes for kvinden bag kuren: Suzy Wengel.
Suzy Wengel har på tre år formået at udvikle og markedsføre kostkonceptet ’Sense’, der helt enkelt beskrevet går ud på, at man bruger sin håndfladestørrelse og en spiseske til at fordele mængderne korrekt på tallerkenen. Hun har selv tabt 40 kilo ved at følge ’Sense’-principperne.
Suzy Wengel har udgivet syv populære ’Sense’-bøger på eget forlag og har nu sagt ja til at blive en del af Politikens Forlag.
Lene Juul, forlagsdirektør, Politikens Forlag:
”Vi har i mange år haft en stærk position på sundhedsområdet, der nu bliver yderligere styrket. Vi er meget glade for og stolte over, at vi kan tilføje Suzy Wengels nuværende og fremtidige ’Sense’-bøger til vores udgivelsesprogram. Det er et fornuftigt og holdbart kostprincip, som Suzy har udviklet, og ved at forene kræfterne kan vi løfte ’Sense’ til at blive endnu større herhjemme – og i udlandet”.
Suzy Wengel, forfatter:
”Jeg føler tiden er rigtig nu - og Politikens Forlag er for mig den helt rette samarbejdspartner til fremadrettet at løfte ’Sense’ endnu mere. Selvudgiverlivet har været spændende for min mand og jeg, men også krævende. Vi kan nu få lidt ro fra det administrative, og i stedet kan jeg bruge mine kræfter på det, jeg brænder for – nemlig at være kreativ og udvikle ’Sense’. Det bliver fantastisk at få professionel sparring på fremtidige udgivelser. Og jeg glæder mig til samarbejdet”.
Pressehenvendelser:
Pressechef, Politikens Forlag: Camilla Høy - camilla.hoy@jppol.dk - +45 30 38 28 12