Nyt samarbejde mellem Jyllands-Posten og SAS EuroBonus

__

For at styrke sit tilbud til erhvervskunderne har Jyllands-Posten indgået et partnerskab med SAS EuroBonus, så abonnenter har mulighed for at optjene point til at rejse for hos SAS.

”Vi har allerede i dag et stærkt erhvervskoncept, JP Pro, med flere services. Med SAS-aftalen vil der være endnu flere fordele ved at være abonnent hos Jyllands-Posten,” siger direktør Klaus Høeg-Hagensen, Jyllands-Posten.

"Det er første gang, at SAS tager en dansk avis med ind i sit EuroBonus-program. Nu afprøver vi det, og hvis det bliver en succes, vil det blot være et af flere punkter, hvor Jyllands-Posten går nye veje og adskiller sig fra konkurrenterne i markedet,” siger Klaus Høeg-Hagensen.

Mette Østergaard, ansvarlig for SAS EuroBonus-programmet, siger:

”Aftalen er et stort skridt i udviklingen af EuroBonus til at blive et loyalitetsprogram for alle forbrugere. Som medlem har du længe kunnet tjene point på alt fra fly til hotel, udlejningsbil og kreditkort. Gennem samarbejdet med Jyllands-Posten kan vi nu tilbyde vores medlemmer endnu flere indtjeningsmuligheder i hverdagen,” siger Mette Østergaard.

Her kan man finde den første partnerskabskampagne mellem JP og SAS Eurobonus: http://www.eurobonus-jp.dk.

Hvis man inden 1. december besvarer spørgsmål om sine rejse- og medievaner, kan man vinde 100.000 EuroBonus Ekstrapoint, som kan veksles til rejser.

Man kan for øjeblikket komme til eksempelvis Oslo for 6.000 point eller Amsterdam og London for 10.000 point*.

__

*Rejse- og bookingperiode: 15. oktober 2010 til 14. december 2010