Ny kommerciel direktør på Politiken

Natasha Brandt, 39 år, bliver Politikens nye kommercielle direktør. Natasha Brandt kommer fra en stilling som adm. direktør på Boligsiden.dk, hvor hun siden 2011 har udviklet og styrket Boligsidens position som Danmarks førende og mest besøgte boligportal. Natasha Brandt har erfaring med opbygning af digitale abonnementsforretninger fra en række ledende stillinger i telebranchen, senest som Online direktør hos Telmore.

Som kommerciel direktør på Politiken får Natasha Brandt ansvaret for abonnements- og annonceforretningen, samt ansvaret for at drive den digitale transformation og videreudviklingen af det kommercielle potentiale i en af Danmarks stærkeste journalistiske forretninger.

Vi glæder os til at byde Natasha velkommen. Hun kommer med de helt rette faglige og ledelsesmæssige kompetencer til at bringe Politiken videre i udviklingen. Foruden indsigt i annoncemarkedet, har Natasha konkret erfaring med digital abonnementsforretning. Hun arbejder databaseret og har stor teknisk forståelse. Hendes ledelsesstil er involverende og åben, og med Natashas energi og kompetencer glæder vi os til at sætte yderligere fart på udviklingen”, siger Politikens ansvarshavende chefredaktør Christian Jensen.

”Politiken spiller en central rolle i det danske samfund, og jeg glæder mig til at understøtte og videreudvikle Politikens position. Jeg ser frem til at møde alle de kollegaer, jeg skal skabe resultater sammen med og til at tage fat på udfordringerne og potentialet i den hastige udvikling, der sker på den digitale og teknologiske front samt inden for forbrugeradfærd”, siger Natasha Brandt.

Natasha er uddannet cand. merc. i økonomisk markedsføring fra CBS i 2003. Hun tiltræder på Politiken senest 1. oktober.

Yderligere oplysninger

Christian Jensen, Ansvarshavende chefredaktør

Politiken, tlf. 21 29 95 92
Dorthe Bjerregaard-Knudsen, COO

JP/Politikens Hus, tlf. 27 28 37 68
-