Jyllands-Posten ansætter ny strategichef

Med henblik på at styrke brandopfattelsen af Jyllands-Postens og Finans og øge det digitale salg opretter Jyllands-Posten nu en stilling som strategichef.

Den nye strategichef bliver Michael Jensen, der er 32 år og uddannet cand.merc. fra Handelshøjskolen i Aarhus. Michael Jensen kommer fra en stilling som associate partner hos reklamebureauet Kunde & Co, hvor han har været ansat i syv år. Her stod han blandt andet stod i spidsen for produktionen af Jyllands-Posten og Finans’ reklamekampagner i 2018.

”I løbet af sine syv år hos Kunde og Co. har Michael arbejdet med en række af Danmarks største virksomheder, og han kommer derfor med en professionalisme og faglighed inden for branding, marketing, salg, digital transformation og kommunikation, som vi kommer til at gå glæde af på tværs af organisationen,” siger Jyllands-Postens kommercielle direktør, Esben Kolind Laustrup.

Udover rollen som strategichef får Michael Jensen ansvaret for Jyllands-Postens marketingafdeling sammen med Signe Roholt.