Jyllands-Posten styrker sit erhvervsindhold på web-tv ved samarbejde med Oscar Film
__
I dag kan man på epn.dk (ErhvervPåNettet) se første afsnit af et helt nyt erhvervskoncept på web-tv.
Jyllands-Posten er gået sammen med Oscar Film om en række tv-indslag med kendte danske topchefer.
Første afsnit har fokus på magt, og man vil kunne møde Danfoss-bossen Niels B. Christiansen, Maarten van Engeland fra ISS, Jesper Møller fra Toms og Brian Petersen fra Københavns Lufthavne.
”Indslagene kommer til at styrke vores dækning af erhvervsstoffet på epn. Fokus er på de danske topchefers holdninger til og erfaringer med et konkret emne. Det er spændende personer, som har noget interessant at fortælle. Senere på efteråret kommer vi til emner som
succes, penge og ledelse,” fortæller Jyllands-Postens web-tv-redaktør Jacob Bendixen Andersen.
Indslagene er baseret på indholdet i Korridoren.tv, som Oscar Film lancerede 1. september. Tyve portrætter af kendte danskere ligger klar på portalen, og hver 14. dag vil nye portrætter blive gjort tilgængelige. Filmene varer i gennemsnit 1½-2 timer i fuld længde.
På Jyllands-Postens website er indslagene redigeret om til små web-tv-indslag på 3-4 minutter – og skarpt vinklet på et udvalgt emne.
Senere vil man bl.a. kunne møde navne som Christian Stadil fra Hummel, Lars Larsen fra Jysk, it-iværksætteren Martin Thorborg og Alfred Josefsen fra Irma.
Indslagene på Jyllands-Postens web-tv kan ses gratis, mens de lange udgaver på Korridoren.tv finansieres ved brugerbetaling, enten som abonnement eller ved betaling per film.
Se tv-indslag her: http://jp.dk/jptv/?id=24227
__