Dansk Udgivernetværk udvider med Sjællandske Medier

Dansk Udgivernetværk, Danmarks førende annoncenetværk for automatiseret annoncesalg, styrker sin position yderligere. Sjællandske Medier er føjet til rækken af stærke mediepartnere , som herefter omfatter Ekstra Bladet, Jyllands-Posten, Politiken, Eniro, Børsen, Nordjyske Medier, Politikens Lokalaviser, Den Store Danske, Jobzonen, SBS Discovery Media og Sjællandske Medier.

”Med Sjællandske Medier styrker Dansk Udgivernetværk sin geografiske position over for lokale målgrupper. Kombinationen af Nordjyske Medier, Politikens Lokalaviser og nu Sjællandske Medier betyder, at vi kan tilbyde stærke lokale annonceringsmuligheder på tværs af landet”, siger produkt- og partnerchef Maria Voigt, Dansk Udgivernetværk.

”Vi indgår samarbejdet med Dansk Udgivernetværk, da deres solide position i markedet matcher vores ønsker og krav til samarbejdspartner”, siger Torben Dalby Larsen fra Sjællandske Medier.

Om Sjællandske Medier

Sjællandske Medier udgiver DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt og Sjællandske samt 32 ugeavistitler. Selskabet driver desuden tjenester på nettet, reklamebureau, lokalradio, bogtrykkeri og tre rotationstrykkerier. Det er et lokalt ejet aktieselskab med flere tusinde aktionærer.

Om Dansk Udgivernetværk

Dansk Udgivernetværk er et digitalt annoncenetværk etableret under JP/Politikens Hus. Netværket
varetager det automatiserede salg af digital annonceplads for en lang række førende danske medier og
giver annoncører, mediabureauer og trading desks mulighed for at købe effektivt ind ét samlet sted.